Ontspannen

Nadja 09 april 2024
Een luchtige boek waar je even mee kan wegdromen. Het luisterboek heeft een aangename stem om naar te luisteren.
Het verhaal is op zich heel dun maar toch boeiend genoeg geschreven om het liefdesverhaal verder te willen ontdekken.
Een aanrader als je gewoon even wil ontspannen en iets luchtigs wil lezen/luisteren. Ik heb genoten van dit luisterboek.

Het verhaal gaat over Olivia. Zij is doctoraatstudente wetenschap aan Stanford. Door een groot misverstand met haar beste vriendin Ahn wordt ze gedwongen om een neprelatie aan te gaan. Ze kust daarbij per ongeluk een toevallige voorbijganger, Adam Carlsen. Adam is een professor en de grootste laboratoriumtiran van de campus. En zo beginnen de problemen...

Meer recensies van Nadja