Een heerlijke feelgoodroman!

Nancy 19 juni 2019
Het huis aan de vecht gaat over vijf vrouwen die gaan werken in het mooie landhuis Vechtlust wat een appartementencomplex wordt voor welgestelde senioren.
Aan het begin van het boek worden de vijf vrouwen voorgesteld en leer je hun geheimen kennen en hun drijfveren om te solliciteren op een functie in “het huis”. De geheimen van de vijf vrouwen zijn hee divers. De karakters worden uitgebreid en met de nodige humor beschreven.
We volgens hun functies in het huis en maken ook kennis met de bewoners van het complex. En we lezen wat de vijf vrouwen allemaal beleven in het huis. Zullen hun geheimen veilig blijven?
Reina en Margreet Crispijn hebben weer een prachtige roman geschreven met mooie personages en kunnen als geen ander sfeer beschrijven in hun boeken. Je ziet als het ware als lezer het huis en de dorpjes voor je.
Het huis aan de vecht is een prachtige roman vol liefde, romantiek, geheimen en intriges. Het leest heerlijk weg en doet je veelvuldig glimlachen. Kortom een aanrader!

Meer recensies van Nancy