Het huis aan de Vecht

Gelezen 70 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 114 Favoriet 1 Recensies 18
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 4 Top25's 1   Topics 0   Leesclub

Laat het maar aan Margreet en Reina Crispijn over om je mee te nemen naar een andere wereld. ‘Het huis aan de Vecht’ is een heerlijke feelgoodroman van deze schrijvende zussen. Setting is Huize Vechtlust in Wetteringen, aan de Overijsselse Vecht, een voormalige adellijke woning die nu is verbouwd tot chic seniorencomplex. De vijf vrouwen Carly, Susanne, Barbara, Fien en Nienke komen als nieuwe medewerkers aan op Huize Vechtlust. In het begin is alles pais en vree, maar dan gebeuren er steeds meer vreemde dingen. ‘Het huis aan de Vecht’ van Margreet en Reina Crispijn is een romantisch en sfeervol verhaal. ‘Lekker luchtig boek en een goed geschreven verhaal!’ – AdorableBooks.nl over ‘Meiden van de markt’

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen
Z&K
07 mei 2019
07 mei 2019
9789401913584 , 9789401913591

Eline Huls Hebban Recensent

Tegenvallende uitwerking voor een roman met potentie

door: Eline Huls

Margreet en Reina Crispijn hebben allebei al een redelijk aantal boeken op hun naam staan. Zo af en toe bundelen zij hun krachten en schrijven zij samen een roman. Eerder schreven zijn al Meiden van de markt en Het lied van het leven—vierluik samen. Het huis aan de Vecht verscheen in mei 2019.

...

Reacties op: Het huis aan de Vecht