Geweldig

Natasja Toorn 18 maart 2017
Nadat Julia haar tweeling broer gevonden heeft is niks meer hetzelfde voor haar, zelfmoord……. maar waarom? Julia keert helemaal in zichzelf en krijgt het beeld van haar broer niet meer uit haar hoofd. Het is een wirwar van emoties in haar hoofd, en voordat ze het weet staat ze zelf op het spoor. En of het zo moet zijn, veranderd er van alles in haar leven.
De schrijfster vraagt op het eind van dit verhaal wat je het meest is bijgebleven uit het verhaal, nou ik kan je zeggen dat dat eigenlijk het hele boek is. Het verhaal pakt je vanaf het eerste moment, en sleept je mee. Het lijkt wel of dat je zelf alles beleefd wat Julia beleefd.
Het boek is erg aangrijpend, maar barst ook van de liefde. Want zodra Thomas doordringt bij Julia leert ze de waarde van het leven weer beetje bij beetje kennen.
IK vond dit verhaal dan ook adembenemend, en een hele dikke Aanrader.
Dit ebook word me aangeboden door de schrijfster zelf.
Mijn dank is dan ook groot, en ik hoop dat ze snel met een nieuw boek komt.

Meer recensies van Natasja Toorn