Liefde is sterker dan angst

Nathalie Bakelandt 10 februari 2023
Nicholas Sparks is voor mij één van de uitgesproken topauteurs als ik zin heb in romantiek en drama.
Zo ook dit verhaal is weer meer dan een topper. Ik heb het in mijn hoofd en hart gesloten.
Het verhaal van Maggie, een fotografe die plots geconfronteerd w met een vergevorderde kanker. Haar leven kent een einde maar dit boek vertelt niet alleen het einde, het vertelt ook haar jeugdjaren.
Prachtig geschreven, meermaals had ik het emotioneel lastig maar de liefde voor het boek won het van de angst om hetgeen ik dacht te moeten lezen!
Super aanrader!
Het speelt zich af in de kerstperiode maar ik vond het helemaal niet erg om het nu te lezen. Ik ben alleen al super blij dat ik plots zin had om dit boek uit mijn grote NTL lijst gepikt heb.

Meer recensies van Nathalie Bakelandt