Red de kinderboekwinkel!

Nelly 10 juni 2019
Als de gierige huisbaas de huur ineens flink wil verhogen, komt de kinderboekhandel in de problemen. Dat kan Fien niet betalen! Dorus en Dee bedenken een plan om de boekhandel te redden en hier zetten ze hun kinderlijke onschuld voor in. Ondanks enkele leugentjes om bestwil reageren alle schrijvers positief en komen ze allemaal in actie om de kinderboekhandel te redden.
Ook het dochtertje van de stomme huisbaas komt in actie. Tégen haar vader!

Ik heb er van genoten door de luchtigheid van het verhaal. En door de herkenbare situaties, zoals die klant die vijf minuten voor sluitingstijd nog zeven cadeaus voor zeven verschillende kleinkinderen nodig heeft. En natuurlijk door het heerlijke verhaal dat Feller en Fisscher hebben neergezet: grappig en spannend.
Aangevuld met de sprekende illustraties van Natascha Stenvert.

Meer recensies van Nelly