Aanrader voor elke paardenliefhebber!

Paardenvriend 12 december 2017
Ik ben zelf ruiter in hart en nieren dus ik neem nog steeds (met al 31 jaren op de teller :)) elk paardenboek, ook als het 1 voor kinderen is, impulsief mee uit de bib of boekhandel. Ik had ook deze keer allesbehalve spijt dat ik dit weer gedaan heb want geloof me, dit boekje is puur genieten en/of nostalgie voor elke paardenliefhebber! Ik beleefde precies mijn manegejaren aan het begin van mijn paardrij’carriere’ opnieuw! Ik las dit boekje met veel plezier in 1 ruk uit, buiten in heerlijke zomertemperaturen met mijn eigen paarden op de achtergrond. Daarna gaf ik het boekje door aan een meisje uit de buurt dat pas begon met paardrijden en ook zij was verkocht en we zijn nu beide het vervolg op dit superleuke boekje aan het lezen!

Je merkt echt dat dit boekje geschreven is door iemand die zelf paardengek is en dat maakt het ook zo geloofwaardig. Je leeft al gauw mee met het personage en het boekje brengt echt een smile op je gezicht. Het vervolg is zeker ook de moeite waard!

Meer recensies van Paardenvriend