Aanrader, ook voor niet-fans!

Paardenvriend 12 december 2017
Ik zou dit boek 5 sterren geven als de baktijden klopten. Misschien was het magie of een mix van magie & ervaring maar mits een (soms wel heel felle :’) ) aanpassing van kook- en baktijden kwam elk gerecht dat ik uit dit mooie boek probeerde, er heerlijk en mooi uit! Het is een echte aanrader want het zijn geen gerechten die je zomaar in elk kookboek terugvind en het is dan ook voor jezelf en/of voor je gasten echt een leuke en lekkere verrassing keer op keer wanneer je hier een gerecht uit maakt! Ik kook of bak wel enkel wanneer ik voldoende tijd heb, iets uit dit boek want de meeste recepten vragen heel wat bereidingstijd. Maar dat merk je dan ook steeds aan het resultaat! Een tip: dit boek werkt met Amerikaanse maten dus een Large ei = een medium ei bij ons & maatlepels voor de verschillende cup-eenheden zijn gelukkig hier ook verkrijgbaar (dat is veel handiger dan steeds omrekenen).

Meer recensies van Paardenvriend