Persoonlijk en leerzaam

Paul Q 29 december 2018
Ik heb het boek relatief achterelkaar uitgelezen. Het is duidelijk is dat er een goede afloop is. Haar uitspraken over de linker en de rechter helft van de hersens zet je aan het denken..... Ik betrap me er nu op dat als ik pieker ik links bezig ben en als ik het naar mijn zin heb, fluitend op de fiets bijvoorbeeld, is mijn rechter helft meer actief. Je dit realiserend geeft het boek je een tool om bewuster met negatieve gedachten om te gaan. Kijk naar de lezing van de schrijfster op YouTube over haar ziekte en je ziet een bevlogen vrouw met een boodschap. Wat die boodschap is maakt het boek zo duidelijk dat ik het als een zelfhulpboek beschouw. In die zin: aanbevolen.

Meer recensies van Paul Q