Wat je zoekt in een kinderboek!

Paula Segveld 18 november 2019
Ik nam 'Saartje wil een taartje' mee naar de peuterspeelzaal en dat was/is één groot feest.
Een boek waar kinderen heerlijk bij kunnen bewegen en zich inleven en meedoen met Saartje.
Saartje heeft zin in een taartje en in haar zoektocht naar dat taartje gaat ze van alles doen om dat taartje te vinden. En de bewegingen die ze maakt kunnen de kinderen nadoen.
De illustraties zijn mooi groot waardoor het ook met meerdere kinderen goed te zien en te volgen is.
De zoektocht met de bijbehorende bewegingen kan je zo lang maken als je zelf wilt, naar gelang de concentratie van het kind(eren).

Wat mij betreft zou dit boek op elke speelzaal, kinderopvang of thuis aanwezig zou moeten zijn.
Dit is wat je zoekt in een boek voor jonge kinderen!

Meer recensies van Paula Segveld