En weer een verrassend einde!

Paula Segveld 03 november 2020
Met haar vorige boek 'Ravenzwart bloed ' won Kim Verheugen een Indie Award voor beste plottwist.
Ook met deze thriller weet ze je weer te verbazen!

Een verlaten gebouw met daarin negen mensen, één ervan is al dood. Wie zijn ze, waarom zijn ze daar, wie houdt ze daar zonder eten en drinken gegijzeld?
Krijgen ze de kans zich te redden of is dat onmogelijk in dit hol wat vergeven is van de ratten?

Tijdens het lezen word je meegenomen in de persoonlijke achtergronden van de gijzelaars. De personages worden goed uitgewerkt, je krijgt bij een ieder een goed beeld van wie hij of zij is.
De hoofdstukken zijn voorzien van datum en tijd en dit geeft daardoor goed weer wat er wanneer in het hol van de rat gebeurt.
Er wordt afgewisseld met hoofdstukken die vanuit de dader zijn geschreven. Door die afwisseling wordt ook steeds meer duidelijk waarom deze mensen daar zitten.
De spanning bouwt zich goed op, en je gruwelt van de ratten en de vliegen en ...

Wie zal als enige overleven (dit detail wordt al in de proloog prijsgegeven) en wie is de dader ...?
De epiloog geeft de antwoorden hierop, antwoorden die je niet aan ziet komen!

Ik vind het echt een aanrader, en heb deze thriller dan ook 5 sterren gegeven.

Meer recensies van Paula Segveld