Ravenzwart bloed

Rank 9488 Gelezen 53 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 46 Favoriet 2 Recensies 32
Thrillers & Spanning Spots 2   Topics 0
Ze woonden in één van de mooiste villa’s van Wageningen, maar hun leven was alles behalve mooi. Het leven van Tess en haar tweelingzusje Inka was een hel. Dagelijks leefden ze in angst. Misbruikt door hun broer en mishandeld door vader. Niemand hielp ze. De kinderen raakten steeds meer beschadigd. Tot vader een familiedrama veroorzaakt. Alleen Tess en peuter David overleven het.

Achttien jaar later is Tess uitgegroeid tot een zelfstandige vrouw. Haar verleden is een verborgen episode uit haar leven. Alleen Tuk, haar hond, weet dat Tess zichzelf niet altijd onder controle kan houden. ’s Nachts is hij het die haar helpt. Hij beschermt haar ook voor Machiel. De man die toch niet haar grote liefde bleek. Machiel accepteert hun relatiebreuk niet en zijn stalken neemt steeds grotere vormen aan. Hij zorgt ervoor dat haar verstopte verleden weer boven komt. Met alle gevolgen van dien.

Literaire thriller
Brave New Books