In naam van de vader

Rachel van der Lee 14 januari 2022 Auteur
Veroorzaakt callgirl Judith de ondergang van de steenrijke familie Van Foreest? Vlak voordat Francis van Foreest het prestigieuze Larense advocatenkantoor van zijn vader overneemt, begaat hij een grote fout die hij voor iedereen verzwijgt. Zijn vrouw Renée zet het behoud van haar gezin op het spel als ze verliefd wordt op haar zwager, terwijl zoon Ties betrokken raakt bij een grote drugsdeal. Hij dreigt steeds verder af te zakken in de onderwereld totdat hij Judith ontmoet, die in een exclusieve seksclub werkt.

Een verhaal waar je je hoofd goed bij moet houden. De personages worden goed uitgewerkt en tegen elkaar uitgespeeld. Wie heeft wat gedaan en waarom? Dat vraag je je als lezer steeds af. Eigenlijk een boek wat je niet meer weg moet leggen maar in één keer uitlezen. Een goed en vlot geschreven verhaal. Het is alsof je er zelf in meespeelt en het voor je ogen gebeurt. Ik ga graag verder met het vervolg: Verlos ons van het kwade.

Meer recensies van Rachel van der Lee