Leuk boek speciaal voor mannen!

ralbers 12 augustus 2020
Hoe word ik een megaman. Daar draait het om in dit boek. Het gaat over gezonde voeding, fitnessschema's, een superbrein bouwen en leefstijl oplossingen voor 23 mannenklachten. Goed dat het boek uit 3 delen bestaat. Deel 1 gaat over de theorie van de mannelijke hormonen (vrij taaie stof voor een beginner). Deel 2 daarentegen bestaat uit praktische tips op het gebied van leefstijl. In deel 3 worden typische mannenklachten beschreven: oorzaak, symptomen, wat doet de arts, wat kan je zelf doen. Het leuke is dat het door 2 mannen (10 jaar verschil) geschreven is en zij ook kaders schrijven met persoonlijke (grappige) ervaringen. Het boek is makkelijk leesbaar in echte mannentaal. 1 schrijver is de oud hoofdredacteur van Men's Health (een onderzoeksjournalist) en dat merk je in de schrijfwijze. De ander komt van de Wageningen Universiteit (voeding). Dit boek is hardcover, heeft een strakke vormgeving, en veel afbeeldingen bij de fitnessoefeningen. Leuk boek om cadeau te krijgen/ geven aan je vrienden.

Meer recensies van ralbers