De cover spreekt voor mij. Deze zorgt ervoor dat ik de mensen wil leren kennen. De omgeving is mooi en de hond voorop is een bonus. Dit boek zou ik zeker in de boekhandel oppakken.

Wauw, wat een heerlijk verhaal. Vanaf de eerste letter wordt je in het verhaal getrokken. De manier waarop Avery en Cade ontmoeten. Zijn houding jegens haar. Je kunt lekker achterover leunen, want dit boek heeft je meteen te pakken.

Avery heeft een dochter uit een eerdere relatie. Zij heet Hailey. Maar Hailey is niet zoals alle andere kinderen, ze heeft namelijk autisme. De manier waarop de mensen in Redwoord Ridge vanaf het eerste moment met haar omgaan, maakt voor Avery een wereld van verschil. Dit stuk laat duidelijk een tweesprong zien. Ook in het dagelijks leven gaan mensen vaak verschillend met iemand om. Maar Hailey wordt geaccepteerd, tot groot genoegen van Avery.

De aantrekkingskracht die je voelt tussen Cade en Avery is prettig om te lezen. Je snapt waarom Avery een muur opgebouwd heeft en de subtiliteit waarmee Cade hiermee omgaat maakt van hem een goede man!

Je voelt in dit verhaal ook meteen de band van de mensen in de hechte gemeenschap. Iedereen weet alles van iedereen en is bereid elkaar te helpen.

Dit boek is zeker een mooie start van een trilogie. Ik kijk dan ook uit naar de delen die nog komen gaan. Als deze net zo vlot lezen als dit verhaal, dan is het zeker een van mijn favorieten!

Reacties op: Goed begin van een trilogie

Het begint met een blik - Kelly Moran