Goed eerste deel

Ramonaleest 28 juni 2020
‘Ken je dat moment waarop alles stopt en je volgende ademhaling het begin is van de rest van je leven?’ `pagina 9

We maken kennis met Maverick Monroe, de hottie van de universiteit en tevens een populaire footballplayer. Tijdens een feestje ziet hij Delaney meteen staan. Tijdens dit feest komen ze even met elkaar in aanraking en hun contact eindigt na een zoen.

Delaney is single na een relatie te hebben gehad met Alex, zij heeft het uitgemaakt met hem nadat ze hem heeft betrapt met een medestudent. Alex is ook een footballplayer en Delaney besluit ter plekke dat ze deze categorie jongens niet meer gaat daten.
Nu Maverick weet dat Delaney weer single is probeert hij met haar in contact te komen want hij is haar nooit vergeten. Hij wil Delaney beter leren kennen en daagt haar uit hem toe te laten.

Delaney is geen doorsnee type. Zij houdt van Star Wars, is heel braaf en heeft een zwak voor kittens. En ze gaat geen uitdaging uit de weg. Maar of ze de uitdaging van Maverick aangaat?

Dit verhaal laat zich vlot lezen. Vrij direct zit ik in het verhaal en dus in het kat en muis spelletje van Maverick en Delaney.
De cover van dit boek laat niet veel aan de verbeelding over. Maar ik kan je verzekeren dat dit verhaal meer inhoud heeft dan dat je in eerste instantie zou denken.

Er zit meer achter de hele houding en het doen en laten van Maverick. Naarmate het verhaal ga je hem steeds beter leren kennen en stiekem van hem houden. Aan Delaney kon ik me als lezer af en toe echt irriteren, ze komt soms over als een echt zeur. Maar gelukkig heeft dit de pret voor mij niet gedrukt en ben ik heel blij dat ik dit eerste deel in de uitdagers-serie van Ilse Madden Mills heb mogen lezen. En kijk dan ook zeker uit naar de delen die nog komen gaan.

Meer recensies van Ramonaleest