leuke roman

Ramonaleest 24 mei 2020
Wat een heerlijk verhaal om te lezen. Allereerst lees je over het leven van Amber dat ze heeft met Bjorn. En wat ze uiteindelijk doet om zelf weer gelukkig te zijn. Ze kiest voor zichzelf!

Dat vind ik wel echt een boodschap uit dit verhaal. Voor jezelf kiezen, lief voor jezelf zijn, in je zelf geloven! Een mooie boodschap die altijd van toepassing is.

De hoofdstukken zijn van een prettig formaat en laten zich lekker lezen. Je wilt doorlezen om te kijken of Amber mensen toe laat in haar leven. Of ze zich zelf kenbaar wilt maken.

De andere personages in dit boek worden ook goed beschreven. Je kunt je van ieder een goed beeld maken. Wanneer Richard Amber overhaalt om toch eens naar een fandag te komen, al is het anoniem, ontmoet ze daar Laurens en zijn geadopteerde zoontje. De klik is er meteen. Maar laat Amber alles van zichzelf zien?

De thema’s die in dit boek worden aangekaart zijn mooi weergegeven. Zoals in jezelf geloven en opkomen voor waar je gelukkig van wordt. Maar ook het adoptieproces van het zoontje van Laurens komt naar boven en is zeker ook iets van deze tijd.

Al met al een fijne roman om te lezen! Ben benieuwd naar ander werk van deze schrijfster.

Meer recensies van Ramonaleest