goed boek

Ramonaleest 26 november 2019
Dit verhaal had me helemaal in zijn macht. Ik was zo benieuwd naar het leven van Ellen en Pamela.

De hoofdstukken zijn van goed formaat. Je leest gedurende het grootste deel van het boek vanuit Ellen. Het laatste gedeelte is vanuit Pamela. De schrijfstijl heb ik als prettig ervaren. Het leest lekker vlot maar je voelt ook in sommige stukken de emoties eraf spatten.

Alle personages die in het verhaal voorbij komen worden goed uitgewerkt. De thema’s vriendschap, liefde en verdriet komen ook aan bod. Zoals eerder beschreven kon ik vaak de emoties voelen tijdens het lezen van bepaalde delen. Dat vind ik zeer zeker een pluspunt.

Ik had verwacht dat Pamela, het meisje wat in de bus gevonden word de hoofdpersonage van het boek zou zijn. Maar dit was echter niet waar. De hoofdpersonage uit het boek is toch echt Ellen. Hoe zij haar jeugd doorbrengt. Hoe ze Selwyn ontmoet en erna hoe de rest van haar leven zich uitstippelt. Ik had dus wel gekozen voor een andere achterflap tekst omdat ik deze dan toch wel misleidend vind.

Meer recensies van Ramonaleest