De controle is van iemand anders

Readable 09 mei 2020
Een boek wat een situatie schetst wat voor menig mensen een afschuwelijke werkelijkheid zou zijn is realiteit in dit boek. Een bizarre wereld vol controle van overheidsinstanties die alle keuzes voor jou maken. De gevoelens van Cassia en haar worsteling hiermee worden op een leuke manier naar voren gebracht. Ky is mysterieus en maakt je als lezer nieuwsgierig. De driehoeksverhouding tussen Cassia, Ky en Xander is alles behalve standaard. Op sommige momenten is het vlot geschreven, echter zijn er wel wat stukken in dit boek dat niet zo snel weg leest. Hierdoor kan je aandacht er wat vanaf zijn. Uiteindelijk wel blij dat ik het boek heb uitgelezen. Ik zou het zelf 3,5 sterren willen geven, maar dat kan helaas niet. Doordat ik het einde graag anders had willen zien heb ik voor drie sterren gekozen. Dit neemt niet weg dat ik wel graag deel 2 en 3 ook zou willen lezen!

Meer recensies van Readable