Indrukwekkend

Readable 30 december 2019
In dit boek wordt je meegenomen in een wereld die het mensenbrein in een realistisch perspectief niet zou kunnen omvatten. Toch kun je door de schrijfstijl zo goed een beeld vormen van het geheel dat je tijdens het lezen dit doodnormaal vindt. De natuurkundige termen vliegen af en toe om je oren, maar dit heb ik niet als hinderlijk ervaren tijdens het lezen.

De flaptekst geeft je een beeld van het boek, maar dat is pas een tunnelvisie van wat er allemaal verteld wordt. Dit maakt het boek interessant en geeft drang naar meer. Er kwam een (buitengewoon) plottwist in het verhaal die vanuit mijn inzien eerder had mogen plaatsvinden. Als lezer zat ik halverwege het boek te wachten op zo'n moment. Aan het einde werd ik nieuwsgierig naar het verloop van het verhaal en ging mijn fantasie de vrije loop toen ik merkte dat het boek aan zijn einde kwam...

Meer recensies van Readable