Anders dan verwacht

Rebecca 06 januari 2022
Deel 1 was geweldig en dit tweede deel ook weer. Was het wat ik verwachte dat er zou gebeuren nee dat niet maar dat is niet erg want het was weer geweldig. Het werd op een gegeven moment spannend beetje zoals bij een thriller en dat bij een erotische roman, petje af voor de schrijfster.

Ik wil zeker gelijk door met deel 3, dus dat ga ik morgen gelijk doen. Want dit deel eindigd spannend.

Ik had nooit verwacht dat het me zo zou pakken je zit gewoon aan je boek vastgeplakt. En als je eenmaal begint wil je door maar ja dan moet je weer werken of andere verplichtingen en dan moet je je geweldige verhaal weer laten voor wat het is.

Het verhaal is veel te snel klaar gelukkig komen er nog twee delen en daarna de queen serie dus ik ben nog niet uit gelezen.

Meer recensies van Rebecca