Weer een lekkere weglezer

Rebecca 20 maart 2024
Ik ben dol op spannende verhalen/ thrillers en dan kunnen de jeugdthrillers van Mel wallis de vries niet ontbreken. Heb er al een aantal kunnen en morgen lezen.

Ook dit verhaal is spannend van begin tot eind en leest lekker weg. Daarnaast heeft het een mooie cover met gekleurde blaadjes die op meerder plekken in het boek voorkomen. Ook de tekst is heerlijk leesbaar en makkelijk te volgen.

Het verhaal gaat over 6 jongeren elke keer als het over een ander hoofdpersoon gaat staat de naam boven aan dat erg prettig leest zodat je weet wie wie is. Daardoor blijft het overzicht. Ondanks de hoeveelheid personages heb ik er geen problemen mee en blijft het volgen makkelijk.

De stukken tekst zijn kort heel prettig voor mensen met dyslexie of korte concentratie.

Meer recensies van Rebecca