Heerlijke weglezer

Rebecca 22 maart 2024
Wat een heerlijk verhaal en op momenten echt wel herkenbaar. Het leest heerlijk weg. Ik maak graag een uitstapje naar feelgoed en romans meestal lees ik in het genre wat ik ken. Maar hoe leuk is het om juist een uitstapje te maken en dan met zo'n heerlijk verhaal.

De hoofdstukken vertellen al waar het over gaat in plaats van hoofdstuk nummers en dat leest ook wel goed zodat je van te voren al weet waar je aan toe bent.

Het is een klein verhaal dus ook zo uit binnen 24 moet dat lukken. Wel als je zoals mij leest.

De titel geeft al goed aan waar het over gaat. Maar sprak me ook aan omdat het nieuwsgierig maakt. Mijn eerste verhalenfabriek verhaal maar zeker niet de laatste.

De schrijfster schrijft op een prettige manier, het leest makkelijk en begrijpelijk. Het is op momente grappig maar ook zo van gaan we weer op een goede manier.

Een welverdiende 5 sterren.

Meer recensies van Rebecca