Geweldige romantiek

Rebecca 08 augustus 2020
Het verhaal begint erg sterk en dat houd ze door het hele verhaal vol. Het is een boek dat je moeilijk weg kunt leggen.

Het verhaal begint met Nelly en Kyle twee beste vrienden. Die de knoop doorhakken en door gaan als vriendje en vriendinnetje. Op een noodlottige dag gaat het gruwelijk mis Kyle overlijdt. Op de begrafenis van Kyle ontmoet ze zijn broer Colton.

Jaren later komt ze hem weer tegen. Ze heeft de dood van Kyle nooit verwerkt en dat is te zien. Hij beseft dat hij verliefd word ook al is dat niet de bedoeling. Kunnen Colton en Nelly hun demonen achter zich laten.

Er zitten erotische scènes in het boek de erg gedetailleerde sexy scènes. Deze passen echter erg goed bij het verhaal. En zijn essentieel voor het helingsproces.

Ik verdrink in jou is het eerste deel van een drie delige serie.

Ik heb genoten en kan bijna niet wachten om het volgende deel te lezen.

Meer recensies van Rebecca