Fijne feelgood

riette287 28 april 2021
Ik had deel 2 bij toeval gekregen en omdat ik series altijd helemaal wil lezen heb ik deze zelf als ebook gelezen.
De serie gaat over een dorpje in Alaska en de kloof tussen de toeristen en locale bewoners. Deze lijkt onoverkomelijk, maar toch weten sommige toeristen de harten van de inwoners uiteindelijk te veroveren.
Het concept is leuk, een toerist die de grootste tegenstander van toeristen omver blaast. Zij komt steeds weer in situaties terecht waaruit ze in meerdere of mindere mate gered moet worden en dat schept langzaam maar zeker een band.
(Huis)dieren zijn duidelijk belangrijk voor de schrijfster, wat ik een leuk detail vindt. Ze moeten echter ook allemaal een outfit aan en dat laatste werkt bij mij afleidend, het wil er bij mij gewoon niet zo in dat van die stoere mannen het hele internet afzoeken naar de perfecte outfits voor hun huisdier.
Maar verder was het een heerlijk luchtig boek.

Meer recensies van riette287