Wat een heerlijk boek!

Rooms22 09 februari 2024
Historische romans, sinds de boeken van Lucinda Riley en Santa Montefiore was ik om. Sarah Lark, Corina Bomann en nu Marijke Vos. Ik ben positief verrast!

De eerste pagina's van het "heden"-gedeelte moest ik nog wat wennen aan haar manier van schrijven, maar na een paar hoofdstukken kon ik niet meer stoppen met lezen. Zowel het verhaal in het heden als het verhaal in het verleden nemen je helemaal mee naar Schotland en Ridgewood Hall, naar de straten van Edinburgh, de pub. Een combinatie van de sfeer van Bridgerton en Outlander, twee van mijn favorieten. Het verleden en heden lopen ook naadloos in elkaar over.

Ik kan niet wachten om vanavond te beginnen in deel 2 en nog meer te weten te komen over de levens van de broers van Edward!

Meer recensies van Rooms22