Fenomenaal!

Sandythereader 04 juli 2023
Oh mijn god. Ik geef (bijna) alle boeken van Emma Anna 5 sterren. Waarom? Omdat ze gewoon echt zo goed zijn. Dit boek is daar nog een schepje bovenop.

Je hebt de langzaam evolving relatie van Junia en Julius op de voorgrond met enorm belangrijke levenslessen er omheen. Het verhaal ontwikkeld zich op een langzaam tempo, waardoor je enorm mee word gesleurd in de wereld van het oude Rome. De relatie word op een natuurlijk tempo opgebouwd, waardoor het zo enorm realistisch word. & natuurlijk is het kleine tintje taboe ook aanwezig ;)

Wat maakt dit boek dan next level vraag je je af? Het is de liefde die deze twee personen voor elkaar voelen en de manier waarop dit is geschreven. Ik heb enorm zitten huilen tijdens het lezen en ik moest oprecht even bijkomen. Dit is een boek dat in mijn hart blijft zitten en ik heb dat maar 1 keer eerder gehad.

"Weet je, carissima, ieder van ons voert dagelijks een strijd die niemand kan zien. Dat kan elke dag weer wat anders zijn, natuurlijk, maar ieder mens heeft een eigen manier van hoe die daar over het algemeen mee omgaat"

Meer recensies van Sandythereader