Een goed debuut

Sandythereader 28 februari 2019
Dit boek is Jorien Cohrs haar debuut. Om eerlijk te zijn stond dit boek echt hoog op mijn tbr - onder andere doordat er onmenselijke wezens in voor zouden komen. Je merkt tijdens het lezen goed dat dit haar eerste boek is, maar er is niks wat er door veel schrijven niet verbeterd kan worden. Het verhaal zelf was heel interessant. Ik ben tegenwoordig een echte sucker voor romantische boeken! Het enige wat ik jammer vond was dat er in dit boek niet heel veel gebeurde. Aan het einde van het boek is er maar een klein deel van de situatie veranderd, maar er is nog steeds geen duidelijkheid. Duidelijkheid is iets wat ik graag heb als ik een romantisch boek lees, aangezien je anders het boek een beetje voor niks hebt gelezen. De personages vond ik heel goed uitgewerkt. Als je het leest stel je je Damin, Jim en Sophie-Ann echt voor. Het verhaal vond ik ook leuk, een verloofde vrouw die verliefd word op de man die ze in haar dromen ziet. Mijn favoriete personage was toch wel Nik, hoe Jorien haar heeft geschreven is echt geweldig. Eigenlijk wil ik op dit moment ook een zus als Nik hebben, de zussenband in dit boek vond ik zo goed geschreven.
Het verhaal leest vlot weg en ik heb het dan ook binnen 3 uurtjes uitgelezen
Het is een spannend romantisch verhaal die veel interesse wekt, ik wilde het boek verder lezen om het einde te weten. Aan het einde van het boek wilde ik nog verder lezen, dus ik hoop op een vervolg ;)

Al met al vond ik dit een goed debuut. Er is zeker ruimte voor verbetering, maar als ze een volgend boek uit zou brengen geef ik die zeker nog een kans.

Meer recensies van Sandythereader