Verrassend Spannend Boek: 4,5 sterren!

Sazou 29 januari 2019
In het begin schrok ik wat terug van de Kwantumfysica termen maar tegelijkertijd was mijn nieuwsgierigheid meteen gewekt. Ik heb even 'los' moeten laten om het helemaal natuurkundig te begrijpen, want dat is namelijk niet nodig om ontzettend van dit verhaal te kunnen genieten! Het boek start met het afwisselen qua personen als een soort introductie, dus dat was voor mij ook even inkomen qua personages. Maar de spanning zit er meteen goed in, het is een super boeiend/ uniek verhaal met aansprekende personages. Met wat tijdsprongen kom je als lezer steeds meer te weten en vallen de puzzelstukjes steeds meer in elkaar zonder afbreuk te doen aan een verrassend plot. Echt een aanrader dit boek voor iedereen die houdt van een spannend goed verhaal of een lekker even helemaal anders Thriller!

Meer recensies van Sazou