Zonnige vakantie met een zwart randje

Liv, Alex en Pepijn gaan gezellig met zijn drieën op vakantie naar zonnig Tarifa. Echter verdwijnt op de eerste avond Pepijn op mysterieuze wijze. Wanneer tijdens de zoektocht er het ene na het andere geheim op lijkt te komen wordt het voor Liz erg lastig en is ze alleen nog maar bezig met overleven en wil ze alles weten.

De term ‘vakantiethriller' is bij dit boek echt van toepassing. Er zit zeker vaart in het verhaal maar ik kon hem ook zo weg leggen en weer oppakken zonder de draad kwijt te zijn. De schrijfstijl was fijn. Echter merkte ik dat ik de diepgang miste in de emoties. Liv leek in mijn ogen in het boek een apathisch, niet te raken persoon, ze onderging alles wat haar toegeroepen werd zonder daar iets van emotie bij te laten merken. Het verhaal sprak me zeker wel aan. Er gebeurde veel waardoor ik soms ook wel verrast werd in het verhaal. Voor mij geld wel dat het belangrijke stukje spanning er niet altijd was en daarom geef ik het boek 3 sterren

Meer recensies van Shannon Claessens