Heel bijzonder

Koen Wijnveen weet ontzettend goed de nadruk te leggen op dingen die in zijn hoofd spelen.
Het mooie aan dit boek is dat het heel afwisselend is, de ene keer is het heel mooi en ontroerend. Maar der staan ook hele geestige verhalen. Mijn persoonlijke favoriet is de wasmachine. Ik herkende mezelf daar gewoon in.
Verder is het boek van koen ook autobiografisch. Met stukken er in over hoe hij als acht jarige jongetje naar de scheiding keek.
Verder is de kaft gemaakt door Julius Riet. En erg bijzondere kaft, en je weet ook waarom de kaft zo is, als je de inleiding hebt gelezen.
Koen vraagt ook met zijn boek aandacht voor kinderen jongeren met dyslexie. Daarom heeft hij een aantal spelfouten er in laten staan om daar aandacht voor te vragen.

Kortom het is een hele fantastische eerste indruk van het eerste boek van Koen Wijnveen !

- SP