Fantastisch

thomasbaart 19 januari 2022
Het geordend, precies en voorspelbaar leventje van Mark Devos wordt bij de verkeerde beslissing helemaal overhoop gegooid. Door een plots ongeval in zijn zonnebankcentrum Hawaii Sun staat hij voor een moeilijke keuze. De beslissing/keuze die hij maakt was de verkeerde en heeft de gevolgen nadien.
Het verhaal staat geschreven in de ik-vorm, vanuit Mark zijn standpunt. De spanning wordt laag per laag opgebouwd met wat komische passages ertussen in tot op het einde. En juist wanneer je denkt het verhaal afgelopen te zijn, komt er een plottwist je kant uit. Het boek is helemaal niet zo voorspelbaar als het leventje van Mark.

Zeker een aanrader! Zelf lees ik helemaal niet graag, maar dit kan mijn zicht op boeken lezen misschien wel de andere kant doen opkijken. Dankjewel Christine Bols!