Deel 5 - wat een avonturen

Tien09 08 oktober 2019
Deel 1 tot en met 4 heb ik verslonden, waardoor ik gelijk met deel 5 gestart ben. In het begin moest ik wel even inkomen en heb het op een gegeven moment aan de kant gegooid en het 2 maanden laten liggen. Dit was tegelijk met de zomervakantie en vond ik lekkerder om een aantal kortere boeken te lezen. Drie weken geleden heb ik deel 5 weer opgepakt ter hoogte van pagina 700 en vervolgens in een ruk uitgelezen. Sommige stukken zijn langdradig en lees ik sneller doorheen, andere stukken zijn ontzettend spannend en vergeet ik af en toe bijna uit te stappen bij de tramhalte. Ik lees dit boek op de heen en terugweg van mijn werk in de tram en in de gestolen uurtjes 's avonds. Heerlijk dat het dan een langer verhaal is en je niet iedere keer opnieuw moet starten. Ik ben nu in deel 6 begonnen en benieuwd wat er in dit deel allemaal gaat gebeuren! Weer meer dan 1000 pagina's voor de boeg!

Conclusie: Zeker aan te raden om aan deze boeken te beginnen en heerlijk door te lezen!

Meer recensies van Tien09