Wat een moeder!

Tiny Hensema 13 augustus 2023
Over een moeder, met uit haar jeugd al iets op haar kerfstok. Die grote, gruwelijke invloed op het leven van de vader en vooral de zoon heeft en wat helemaal doorwerkt. Reden de vreselijk grote kinderwens en -liefde. De eerste vriendin van de zoon en vooral de laatste, die ook de zuster is van de vermiste, die door de zoon gevonden wordt, spelen een hoofdrol. Zij komen om de beurt aan het woord, wat fijn leest. Verdere naaste familie, de werkgeefster van de vriendin en de psychiater van de moeder spelen een rol. Er lopen allerlei lijntjes tussen de personen en het is erg, naar het eind toe steeds erger, maar nergens ongeloofwaardig. Ik kan me voorstellen dat dit boek prachtig en ('Adems-achtig') verfilmd kan worden. Ik heb het heel graag gelezen, het was een geweldig kadootje :)

Meer recensies van Tiny Hensema