Super!

Tjitske de Jong 08 juli 2016
Ik keek weer heel erg uit naar deze nieuwe van Linda Jansme maar het was het wachten waard. Wat een mooi verhaal was dit. Het draait allemaal om geheimen uit het verleden, geheimen die in twee gezinnen spelen. De vraag is wat ze met elkaar te maken hebben en gedurende het verhaal kom je stukje bij beetje te weten wat zich zoveel jaren geleden heeft afgespeeld. Je leert als lezer de personages kennen, waarvan Barbara de ik-persoon het meest. Ze wordt gevolgd door een man die ze niet kent, maar op twee derde blijkt dan wie hij is en komt het verhaal in een stroomversnelling. Linda Jansma kan zo heerlijk soepel vertellen, gesprekken lopen soepel, alsof je er vlak naast staat.
Ook dit was weer een heel ander soort verhaal dan haar vorige boeken, ze zijn allemaal heel afwisselend en ik kijk dus ook weer uit naar haar volgende!

Meer recensies van Tjitske de Jong