Winternacht

Winternacht

Rank 392 Gelezen 39 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 68 Favoriet 1 Recensies 5
Thrillers & Spanning   Topics 0

In de kleine, knusse hal stond een kleurig versierde kerstboom; honderden minuscule lampjes schitterden tussen de ballen en slingers door. Langs de trap naar boven was een guirlande bevestigd, opgesierd met rode strikken en groen met rood geblokte linten.

Hij keek de gezellige hal rond, naar de gasten die in- en uitliepen, het personeel dat de drukte bijna niet aankon. Een van de aanwezigen hier zou het pension niet levend verlaten. Sterker nog: die zou kerstavond niet eens halen. En alleen hij wist wie dat was.

In deze bundel vind je 3 spannende kerstverhalen. 'Winternacht' van Linda Jansma, 'Kerststuk' van Saskia M.N. Oudshoorn en 'Onfortuinlijk koekje' van Marja West. Het zijn stuk voor stuk heerlijke verhalen om te lezen met een kopje warme chocomel onder een dekentje.

Thriller
De Crime Compagnie