Een spannende literaire roman. Een absolute aanrader!

Trieneke02 18 juli 2022
Fictie, discriminatie, liefde, geen straffen maar heropvoeding, nepnieuws, fake-virussen, massahysterie alles omschreven in een spannende literaire roman. De schrijver geeft je fictief een kijkje in de toekomst. Het zet je wel aan het denken dat, als we zo doorgaan we wel eens terecht kunnen komen in zo’n rigide samenleving. Hij beschrijft de verhalen van twee echtparen die zich bekommeren om twee illegale asielzoeksters, Dalila en Nyah. Peter adoreert het beeld van Ricardo Omzicht, maar als hij kennis heeft gemaakt met Dalila overtreft de werkelijkheid alle fantasie. De verhalen worden per persoon in een hoofdstuk beschreven, maar lopen naadloos in elkaar over. Het boek is een absolute aanrader.