Weer een heftig boek

Boekenmening 05 maart 2024
Luuk en Demi worden voor het blok gezet, als er een jonge vrouw bij hen aanklopt met de beschuldiging te zijn misbruikt door een bekende cabaretier. Het is aan hen om erachter te komen wie de waarheid spreekt. Is dat de getraumatiseerde Roos of de populaire en charmante Ties Verduyn? Wat als er meerdere slachtoffers hun verhaal willen doen?

Bij de boeken van Lois heb ik meer tijd nodig om te lezen. Omdat de onderwerpen zo heftig zijn, moet ik af en toe even op adem komen. Zo ook weer met dit boek. Lois weet als geen ander maatschappelijke problemen neer te zetten. Uitgesproken problemen als misbruik, machtsmisbruik en de hel waaruit ontsnappen bijna niet mogelijk is

Het gemak waarmee meestal mannen maar ook zeker vrouwen een ander tot hun slaaf maken. En het bijna een date noemen. De vernietiging van de mensen die het overkomt.

De hulp van de politie, die met hun beperkte middelen vaak goed werk leveren.
Een rollercoaster aan emoties, maar ook van kracht. Ondanks gebroken te zijn toch door gaan.

5⭐

Meer recensies van Boekenmening