Ik kijk uit naar het vervolg.

Veroniquestje 01 november 2023
Na een tip van een buur vinden de speurders in een herenhuis in Chelsea drie lijken, wat doet vermoeden op een drievoudige zelfmoordactie. Ook vinden ze een briefje bij de lichamen waarop er staat dat er nog een baby in het huis is, 10 maanden oud, en de vraag of men er goed voor wilt zorgen.

Het verhaal zelf wordt verteld door 3 personages met verschillende tijdlijn.

Libby, geadopteerd toen ze 10 maanden was, krijgt op haar 25ste te horen dat ze een herenhuis geërfd heeft.

Lucy is een alleenstaande, dakloze moeder van 2 kinderen, Stella en Marco. Zij verblijft in Frankrijk.

Henry vertelt hoe het was om in dat herenhuis te wonen met zijn ouders en zijn zus .

Beetje per beetje vallen al de puzzelstukjes in elkaar en kom je te weten wat er precies allemaal gebeurd is in het huis en hoe deze personen verbonden zijn met elkaar.

Ik vond dit geen thriller maar eerder een mistery novel maar heb wel enorm genoten van haar boek. Je wou doorlezen en was voor mij wel een echte pageturner. Ook heel vlot geschreven.

Meer recensies van Veroniquestje