Luchtig met weinig diepgang

VickyScott 25 augustus 2019
Sabine is een jonge vrouw welke werkzaam is binnen de ouderenzorg. Veel werk/patiënten met te weinig personeel en te weinig tijd maakt dat Sabine moeite heeft met de werkdruk. Door de terugkerende fysieke klachten en vermoeidheid denkt ze te lijden aan een burn-out. Sabine kiest er dan uiteindelijk voor om te wisselen van baan en te gaan werken in een kampwinkel in het vakantiepark waar ze op vakantiebons geweest. Echter blijken haar klachten ergens anders vandaan te komen.
De schrijfster neemt je mee op een zoektocht naar een diagnose van de klachten en de daarbij behorende onderzoeken en gevoelens van Sabine.

Er zijn verschillende vrienden, familieleden en geïnteresseerde mannen door het verhaal verweven maar echte uitdieping van de overige personages blijft helaas uit.
Voor mijn gevoel erg jammer. Het boek wordt op deze manier niet levendig of makkelijk te verbeelden gemaakt.

Het boek is luchtig geschreven en leest makkelijk, maar voor mijn smaak ontbreekt er veel diepgang.
De uiteindelijke diagnose wekte wel mijn interesse, omdat ik weinig weet over de medische aandoening. Graag had ik dan ook nog wat meer gelezen over het verhaal van Sabine na de diagnose... helaas stopt het verhaal nadat Sabine eindelijk weet waardoor ze alle fysieke klachten heeft.

Meer recensies van VickyScott