King zoals we King kennen

Vonne Paul 05 augustus 2022
In De eerlijke vinder heeft John Rothstein, een legendarische schrijver van een serie boeken, al decennialang niets gepubliceerd. Morris Bellamy is woedend. Niet alleen omdat Rothstein met schrijven is gestopt, maar ook omdat diens serie niet naar zijn smaak eindigde.

Peter Saubers vindt vervolgens de boekjes die Bellamy begraven heeft. Als Bellamy uit de gevangenis komt, zoekt hij naar de boekjes.

Een echte King, zoals we hem kennen van de thrillers. Het gevecht tussen goed en kwaad, een vergissing en wat dat met je doet. Lange beschrijvingen en de verteller in King voert de boventoon. Jammer dat het derde deel in deze reeks zo bovennatuurlijk is. Dat past voor mijn gevoel niet. Hoewel ook dat een echte King is.

Meer recensies van Vonne Paul