Een aanrader!

vvAmy 13 september 2020
Mijn allereerste recensie ooit, dus please be nice. Opbouwende kritiek altijd welkom :D

In het 2ᵉ deel uit de 'Again'-serie krijgen we een kijkje in het leven van Dawn en Spencer, de beste vrienden van de hoofdpersonages uit boek 1 'Begin Again'.

Dit boek kan je los lezen, maar het is nog leuker om te beginnen bij het 1ᵉ deel, zo krijg je net iets meer inzicht en leer je overigens hoe het is afgelopen met Allie en Kaden.

Dawn is terughoudend wat betreft de liefde na een niet zo fijne ervaring uit het verleden. Iemand opnieuw op zo'n manier je hart toe te vertrouwen blijkt moeilijker dan gedacht. Ze is er helemaal klaar mee en vastbesloten om nooit nog iemand binnen te laten. En dan ontmoet ze de schijnbaar zorgeloze Spencer.

Spencer kennen we als de grappige, energieke jongen die schaamteloos flirt met Dawn en er altijd is voor degenen die hem nodig hebben. Maar ook hij draagt een geheim met zich mee.

Hoewel ze interesse tonen in mekaar moeten ze eerst beiden op zoek naar een manier om de dingen die gebeurd zijn een plaats te geven.

Kunnen ze zich ondanks hun bewogen verleden opnieuw openstellen voor anderen en elkaar?

Zijn ze klaar voor een nieuw hoofdstuk?

Dankzij de vlotte schrijfstijl leest het als een trein. Ik zat gelijk weer in het verhaal en zag het geheel zich als een film in m'n hoofd afspelen.

Waar ik meestal afhaak op té romantische/zoetsappige verhalen, heeft deze mij goed in zijn greep. Hier krijg je ook de minder perfecte kanten van het verhaal te zien, wat ook weer een realistischer beeld geeft over de ups en downs die het leven op je pad kan brengen. Aan humor en gezelligheid is er zeker geen gebrek. Je voelt de verbondenheid met en van de vriendengroep.

Ik kan alvast niet wachten op deel 3 'Feel Again' dat het verhaal vertelt over Sawyer en Isaac.
Maar dat is nog even wachten tot oktober 2020.

This book has been sent to me by MeulenhoffBoekerij in exchange for an honest review.

Meer recensies van vvAmy