Een boek dat je niet weg kan leggen!

Wally Klos 27 september 2020
Een tijdje terug mocht ik dit geweldige boek proeflezen. Daar heb ik niet lang over gedaan, want al na de eerste paar hoofdstukken zat ik gelijk in het verhaal. Het leest makkelijk weg en is regelmatig heel spannend. Het boek was moeilijk weg te leggen, ik wilde voortdurend doorlezen om te weten hoe het verder ging. Tijdens het verhaal geeft de auteur meerdere hints. Ze doet dat op zo’n manier dat je ijverig probeert mee te denken over de oplossing van de raadsels waar de hoofdpersonen mee worstelen en waar het leven van een ontvoerd meisje vanaf hangt. Aan het einde komen alle verhaallijnen mooi bij elkaar. Alle vragen, hoe lastig ook, worden beantwoord en alles klopt.
Ik vind het super geschreven! Je kunt dit boek heel goed lezen zonder dat je het eerste boek gelezen hebt. Maar ik waarschuw alvast: zodra je dit boek uit hebt, wil je gelijk Geestverwanten lezen omdat je heel nieuwsgierig bent geworden naar wat er eerder gebeurd is.