Ultieme pageturner met rasechte dialogen

Wieke Hart 26 januari 2022 Auteur
Wat een rollercoaster! Heb Meesterdeal in een adem uitgelezen (oké, verspreid over 3 avonden).
Marlen Visser hanteert een heerlijke soepele pen met gevoel voor humor en rake observaties. Het is een met scherpe dialogen doorspekt verhaal over een geheime verhouding tussen de 16-jarige Eva en haar 42-jarige mentor. Eva’s moeder Bo probeert de verhouding te beëindigen zonder Eva nog verder in gevaar te brengen. Dat valt niet mee, want van meerdere kanten dreigt gevaar: van een jaloers ex-vriendje van Eva, van een stalker van Bo en van de echtgenoot van Bo, die er een dubbelleven op lijkt na te houden. Niet is wat het lijkt in deze ontzettend fijne thriller, die 4 sterren krijgt. De laatste ster houd ik achter vanwege een tikkeltje ongeloof dat Bo het per se allemaal zelf wil oplossen, terwijl ik al lang de politie erbij had gehaald. Maar ja, ik schrijf dan ook geen thrillers.
Aanrader!

Meer recensies van Wieke Hart