Een aanrader!

willie77 10 mei 2024
Als zeer groot liefhebber van alle boeken van Jeroen Windmeijer, ja ik heb ze echt allemaal gelezen, is ook dit boek weer een MUST-READ!!

Deel 2 van een trilogie, deel 1 heet Openbaring, maar los van deel 1 te lezen (niet doen, gewoon deel 1 ook lezen!)

Vanaf het eerste hoofdstuk spannend, met name omdat er steeds wordt gewisseld van vertelperspectief tussen de verschillende personages. De bijbelse teksten tussendoor zijn als puzzelstukjes.....hoe meer je er leest, hoe duidelijker de puzzel op zijn plek valt.

Het onderwerp is boeiend en natuurlijk revolutionair en je hoeft niet gelovig te zijn om aan dit boek te beginnen.

470 bladzijdes lijkt veel, maar als je eenmaal aan het lezen bent, vliegen de bladzijdes om. Een page-turner avant la lèttre......Nog 1 hoofdstuk en dan ga ik echt slapen.....oké nog eentje dan..... nu echte de laatste! Dat is wat dit boek (en de boeken van Jeroen Windmeijer in zijn algemeenheid) met jou als lezer doen!

Dus zeker Openbaring en Revolutie gaan lezen!

Ik wacht in de tussentijd op het derde deel.......

Veel leesplezier gewenst,

William