marjolein en bart in Portugal

zehra-oner 25 september 2022
Thuis in Portugal- Marieke Woudstra

Dit is zo’n roman om even in een koude weer in je luie zetel te liggen en te lezen onder je lekker warme deken

Zin om een reis te boeken naar Portugal? Ja hoor

Weg van de drukte, stresvolle leven en genieten van de natuur, stilte, rust gevende gebied..

Niet dat ik het verhaal wauw vond, maar ook niet slecht.
Kan een aanrader zijn voor degene die even iets willen lezen om de gedachten achter te laten zonder na te denken. En een nieuwe gebied willen ontdekken.

Verhaal van Marjolein en Bart die alles verkopen in Nederland en verhuizen naar Portugal om een nieuw leven samen te starten.

Ik denk, en weet dat niemand niets tegenhoudt om je dromen waar te maken! Als je er maar in geloofd en ervoor gaat!

Heb jij dit boek al gelezen? Of ga je het lezen? Laat maar weten wat jij ervan vond.

#thuisinportugal #mariekewoudstra #portugal #nederland #boerderij #roman #booktip #bookstagram #lezen #books #boeken #alentejo #altavista

Meer recensies van zehra-oner