Thriller met Italiaanse sferen

Zjors van Unen 08 februari 2022
Dankzij het Thrillerfestival in Zoetermeer heb ik dit boek gekocht van de auteur die daar ook aanwezig was.
Het verhaal speelt zich deels af in Italië en deels in Nederland. Als lezer ben ik filmisch ingesteld: ik zie gelijk de beelden van wat ik lees. Je kijkt mee in het leven van Eef, die op jonge leeftijd haar zusje verloor. Als lezer voel je enorm met haar mee, de auteur heeft heel goed omschreven wat er in het hoofd van Eef omgaat.

Het is een boek die je niet weg wilt leggen, voor je het boek uit hebt. Ik ben gelukkig opgegroeid in een liefdevol gezin, maar in dit verhaal maak je ook de andere kant mee. Dit boek is echt een aanrader, helemaal als je van thrillers houdt en als Italië een van je favoriete vakantielanden is.

Meer recensies van Zjors van Unen