1-2-3 Daar gaan we ...

1-2-3 Daar gaan we ...

Rank 8073 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
De wereld wordt anders. Je hoeft je niet schrap te zetten voor een grote crash!
Maar bereid je voor op een fantastische doorstart.

In het nieuws krijgen we gebeurtenissen voorgeschoteld die er niet om liegen. Corruptieschandalen, oorlogen en doofpotaffaires. Natuurrampen en verontrustende wetenschappelijke rapporten. Om bang van te worden.
Angst en onzekerheid zijn de voedingsbodem voor een wijdverbreid pessimisme en doemdenken. Ze worden bovendien gevoed door voorspellingen over een einde der tijden. Maar gaat het wel zo slecht aflopen?

Elisabeth van der Meer toont aan dat het tegendeel het geval is.
Doordat de auteur de ontwikkeling van de mens en de mensheid in een groter kader plaatst, is ze hoopvol over de volgende fase van de evolutie.

Van der Meer haalt haar inspiratie uit Europese mythologieën, de Bijbel en de astrologie. Die inzichten past zij toe op de wereld waarin we nu leven.Bij haar zoektocht is de auteur voortdurend bijgestaan door haar spirituele gids, die zich dertig jaar geleden aan haar kenbaar heeft gemaakt als Elia.

Elia, van wie de Bijbel in de laatste twee zinnen van het Oude Testament zegt, dat hij zal terugkomen om de harten van de mensen met elkaar te verbinden, zodat een rampscenario wordt afgewend.
Religie & Spiritualiteit
uitgeverij Lente