9789491757358-480x600

10 gezonde werkgewoontes

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1

Gezond leven, je energiek voelen en optimaal presteren, we willen het allemaal. Toch lukt het niet iedereen. Hoe komt dat? Goede voornemens alleen zijn niet genoeg. Je moet er ook werk van maken en nog belangrijker: het volhouden. Dat is precies waar dit boek je bij helpt. Rogier van Hoorn is fysiotherapeut en executive coach en geeft je inzichten en praktische tips over hoe je in kleine stapjes jouw wensen kunt realiseren en hoe je gezond gedrag volhoudt. In dit boek presenteert hij gezonde gewoontes waarmee je de dagelijkse stress en hectiek ontspannen het hoofd kunt bieden, thuis en op het werk. Met tien openhartige verhalen van mensen uit de top van het bedrijfsleven over wat voor hen werkt. En oefeningen voor op kantoor, recepten en slaaptips. Een boek voor iedereen die mentaal en fysiek fit wil blijven. Inhoud: 1. Je energie in balans 2. 10 gezonde werkgewoontes Klaas Knot Gewoonte 1: Beweeg op je werk Suzanne Jungjohann Gewoonte 2: Versterk je lichaam Lex Peters Gewoonte 3: Eet en drink bewust Guy van Doremalen Gewoonte 4: Slapen voor je werkt Hans van der Noordaa Gewoonte 5: Zoek stress op Gerard Kleisterlee Gewoonte 6: Doe één ding tegelijk Martin Harms Marc de Hond Gewoonte 7: Laad jezelf op Johan van Hall Gewoonte 8: Reguleer je emoties Ronald Latenstein Gewoonte 9: Bepaal eerst je prioriteiten Erik Trip Gewoonte 10: Wees positief 3.Creëer je gezonde werkgewoonte 4. Medewerkers uit balans

Business & Management , Gezondheid & Psychologie
Gezondheid algemeen