21 zinderende zomers

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0

Een zinderende hitte brandt ongenadig, berooft je bijna van het verstand. Levens krijgen een nieuwe richting, het perspectief op de wereld verandert. Je hand klemt zich om het medaillon om je hals, je enige houvast. Of vervormt de verstikkende, broeierige hitte het beeld op de werkelijkheid? Een zomer vol humor, spanning, mysterie en toevallige ontmoetingen die anders lopen dan verwacht. Ga mee op een opwindende tocht en werp een blik onder het gloeiende oppervlak. Geniet van de hitte, let op dat je niet verbrandt. AUTEURS Corine Binnekamp, Petra Broekhart-Knaapen, Manon Dijkshoorn, Ditty van Drenth, Frans van der Eem, Marielja de Geus, Silvia van Gimst, Mattie Goedegebuur, Mariël Hacking, Cecile Koops, Lucy Neetens, Ilona Poot, Monique de Rooij, Tamara Rozengarden, Antonia Saman, Yvonne Sonke, Inge Spaan, Ria Streng, Dirk van der Starre, Luc Vos

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels